Pelillisempi ja elämyksellisempi Särkänniemi. Kävijät tuottavat dataa. Särkänniemen käynti pelillistetään.
Käyttäjää opastava hahmo. Hyödynnetään mm. erilaisia opastustyylejä avointa dataa ja käyttäjästä saatavaa tietoa. Sovellus.
Teemoittain valmistetut tarinalliset ja elämykselliset VR/AR -reitit. Sisällön joukkoistaminen. Pilottisovelluksen kehitys, johon toteutetaan kolme elämyspolkua.
Tarinallinen ääniseikkailu Viikinsaaren luontopolulla. Kokeilu tuottaa ääniseikkailu -konseptin, joka on laajennettavissa mihin tahansa kohteeseen.
Korkealaatuinen ja tunnelmallinen videostriimaus tapahtumasta, joka välitetään verkkopalvelun ja sovelluksen kautta katsojille. Palvelu mahdollistaa interaktion katsojien kanssa, verkkokaupan, sekä mm